Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGamboa Graus, Michel Enrique-
dc.date.accessioned2024-04-29T15:55:08Z-
dc.date.available2024-04-29T15:55:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationGamboa Graus, M. E. (2022). Mejorando la Coherencia Didáctica: Un Enfoque Estadístico para la Formación de Docentes de Física, Química y Matemática. Editorial Académica Española.es
dc.identifier.isbn978-3-659-09201-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4540-
dc.language.isoeses
dc.publisherEditorial Académica Españolaes
dc.titleMejorando la Coherencia Didáctica: Un Enfoque Estadístico para la Formación de Docentes de Física, Química y Matemáticaes
dc.title.alternativeMejorando la Coherencia Didácticaes
dc.typeBookes
Appears in Collections:Acapulco

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LibroPE ROA 2023.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.