Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4540
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gamboa Graus, Michel Enrique | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T15:55:08Z | - |
dc.date.available | 2024-04-29T15:55:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Gamboa Graus, M. E. (2022). Mejorando la Coherencia Didáctica: Un Enfoque Estadístico para la Formación de Docentes de Física, Química y Matemática. Editorial Académica Española. | es |
dc.identifier.isbn | 978-3-659-09201-5 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4540 | - |
dc.language.iso | es | es |
dc.publisher | Editorial Académica Española | es |
dc.title | Mejorando la Coherencia Didáctica: Un Enfoque Estadístico para la Formación de Docentes de Física, Química y Matemática | es |
dc.title.alternative | Mejorando la Coherencia Didáctica | es |
dc.type | Book | es |
Appears in Collections: | Acapulco |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
LibroPE ROA 2023.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.